OPAFIT Model


Organisatie

De organisatie van het projectteam wordt als volgt gezien; Otto van Woerkom is de projectleider en de overige groepsleden zijn mede projectleden. De opdrachten worden per teamlid uitgevoerd en opgestuurd naar de projectleider, deze zorgt dat de opdrachten gebundeld worden. De weblog wordt bijgehouden door Rob van Belle vanwege zijn affiniteit met computers en ICT.


Personeel

Het personeel bestaat uit derdejaars Commerciële Economie studenten. Zij zullen er dus voor moeten zorgen dat alle content wordt verzameld, beschreven en geanalyseerd word. Het personeel is van essentieel belang om het communicatieplan voor Chevrolet in goede banen te leiden. Met de juiste en positieve stemming van het personeel kan een kwalitatief eindproduct worden gepresenteerd.


Administratieve procedures

De administratieve procedures zullen worden opgesteld door één van de personeelsleden. Deze zullen vervolgens in een vergadering aan bod komen waarna projectleider Otto van Woerkom de procedures accepteert of eventueel nog op een aanpassing aanstuurt. Bij de procedures moet gedacht worden aan de procedure bij bijvoorbeeld klachtafhandeling.


Financiering

De enige gemaakte kosten is het aanschaffen van een applicatie voor een iPad om zo het hele proces van het maken van de presentatie te verbeteren.


Informatie en vastlegging

De informatie en vastlegging zijn eerder formeel dan informeel/zakelijk. Er zijn korte vergaderingen waarin afspraken gemaakt worden over welk projectlid, welke taak krijgt. Dit wordt niet vastgelegd in notulen. De gemaakte afspraken en deadlines zullen voor verduidelijking gemaild worden naar alle projectleden zodat iedereen op de hoogte is van de stand van zaken. De projectleider is verantwoordelijk voor het rondsturen van deze mail.


Technische
hulpmiddelen

Voor de lancering van ChevroNET dient er een ruimte binnen het kantoor van Chevrolet beschikbaar gesteld te worden aan het team dat hier aan gaat werken. Dit is vooral tijdens de lancering van de campagne en het product van belang. De standaard kantoormiddelen zijn in deze ruimte benodigd om efficiënt te kunnen werken.
De stukken zullen door technische hulpmiddelen te allen tijde op spelling en dergelijk gecontroleerd worden.