Opdracht
Voor de opdracht ga je een communicatieplatform opzetten voor het merk, product of dienst om gevoel te krijgen met het communiceren met je doelgroep via een weblog.
Je neemt hiervoor dezelfde campagne die je in periode 2 bij de cursus MKS01-marketing hebt uitgewerkt / gebruikt.
Het opzetten, uitwerken en bijhouden van de weblog loopt naast je lessen over interactieve marketing en je werkt dit uit met je projectgroep. Plan dus tijd in om er wekelijks aan te werken om zo actueel mogelijk te blijven, dit is immers een vereiste van het digitale tijdperk.
Aan het eind van deze cursus lever je een rapport in waarin je plan staat beschreven. Dit plan staat feitelijk door middel van de deelopdrachten op je weblog.
Jullie dienen wekelijks de deelopdrachten in te leveren bij je docent via de weblog. Daartoe dien je een link naar de docent te sturen.
Tip: bij het maken van de (deel)opdracht(en): Durf “out of the box” te denken, wees origineel, zodat je opvalt en het allerbelangrijkste: zoek de aansluiting met je doelgroep.
De werkgroep bestaat uit maximaal 4 studenten per groep.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten